Wednesday, March 30, 2011

MINUM LA WAHAI ANAK2 KU...

Alhamdulillah sampai skang aku masih lagi dapat menyusukan anak2 kembo aku tu sepenuhnya (umo Aqeel dan Aqeef dah nk masuk 9 bulan)...... Syukur pada Allah..... walopon aku pam susu tak tentu masa....sbb aku bz keje...kadang2 tak sempat nk ikut jadual.. tp boleh la.....dalam sehari aku mesti tinggalkan 6 botol (5oz) utk anak2 aku tuh…. Ikutkan cukup2 je tu.. tp sebaek le dorang dah bleh makan…..nyum… nyum.. nyum…

Al-kisahnye sebenanye aku langsung tadek simpan stok susu…..(mcm ibu2 mithali buat tu).. sgt sedey…. Sbb nye time dalam pantang anak2 aku tu langsung tak nk menyusu ngn aku…. Sbb dia dah biasa isap botol… (sampai ati.. huk.. huk..) nk tau kenapa?? Sbb nye anak2 aku tu time lahir kena tahan kat wad NICU…kenapa masuk NICU? Nanti le aku citer ye. so dah biasa isap botol.. tp walopon isap botol, susunye tu ttp susu badan aku… hehehe.. aku le nganto hari2 dalam pantang ke spital… jauh gak la dr Puchong ke HUKM…terima kasih la diucapkan kepada En Husband yg mmg memahami dan bg aku semangat… I Lap u Bery Much lah!!!! Hehehe…..

So time kat opis tu aku pandai2 le curi masa nk pam susu…..bersyukur jugak le aku ditakdirkan berkawan dgn ibu2 yg berhempas pulas mengepam susu.. (sambil kembang2 idung.. heheh).. aku pon jadi semangat le nk pam susu… tgk le kt bawah ni gambar2 hasil tenusu yg telah berjaya aku hasilkan time opis.. hehehe……



1.28 PM

1.31 PM

1.39 PM


1.49 PM

ni le pam susu yg aku guna hari2...

itu le al-kisahnye.......... sekian... nnt aku citer lagi ek... hihihihii.....

4 comments:

  1. Semoga saya pun berjaya menyusukan anak kembar saya sepertimana abgnya yg menyusu sehingga kini..dah 2 tahun..

    ReplyDelete
  2. Rizziela : InsyaAllah... boleh tu.. yg penting kena usaha.... dan ade tekad...

    ReplyDelete
  3. kalau nak cepat, pakai pam jamban.. seminit 3 botol..

    ReplyDelete